niraclub

ایمیل

hello@niraclub.com

ساعت کاری مجموعه

10:00 الی 22:00

قیمت ماساژ ریلکسی

قیمت ماساژ ریلکسی در غرب تهران مجموعه نیراکلاب
ماساژ ریلکسی یک تجربه آرامش‌بخش است که به وسیله حرکات لطیف و فشارهای ملاطفت‌آمیز انجام می‌شود. این نوع ماساژ برای کاهش استرس، تسکین اضطراب، و ارتقای حالت ذهنی و روحی مناسب است. با استفاده از تکنیک‌های آرامش‌بخش، ماساژ ریلکسی به تسکین عضلات، افزایش جریان خون، و بهبود کلی خواب و استراحت کمک می‌کند. این تجربه آرامش‌بخش معمولاً با استفاده از روایح آرامش‌بخش و موسیقی آرامش‌بخش همراه می‌شود تا تجربه‌ای کامل و بی‌نظیر را برای مراجعه‌کننده فراهم کند.

فهرست مطالب

قیمت ماساژ ریلکسی می‌تواند بسیار متنوع باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد. ماساژ ریلکسی یک تجربه آرامش‌بخش و استراحتی است که برای کاهش تنش‌ها و بهبود روحیه انجام می‌شود. اما هر مرکز ماساژ ممکن است سیاست‌های قیمت‌گذاری مختلفی داشته باشد. برخی از عواملی که می‌توانند قیمت ماساژ ریلکسی را تحت تأثیر قرار دهند عبارتند از:

  1. موقعیت جغرافیایی: در شهرها و مناطق با هزینه‌های عملیاتی بالا، قیمت ماساژ معمولاً بیشتر است.
  2. مدت زمان ماساژ: ماساژ‌های ریلکسی ممکن است به مدت مختلفی ارائه شوند، و هر مدت زمانی ممکن است قیمت متفاوتی داشته باشد.
  3. تخصص ماساژور: تخصص و تجربه ماساژور نیز می‌تواند تأثیرگذار باشد. ماساژورهای ماهر و با تجربه ممکن است قیمت بیشتری بگیرند.
  4. امکانات اضافی: اگر مرکز ماساژ امکانات اضافی مثل سونا یا استخر دارد، قیمت ممکن است بالاتر باشد.
  5. سیاست‌های مرکز: هر مرکز ممکن است سیاست‌های مختلفی برای قیمت‌گذاری داشته باشد، مثلاً تخفیف‌ها یا پکیج‌های ویژه برای مشتریان دائمی.
قیمت ماساژ ریلکسی برای یک ساعت

ماساژ ریلکسی چیست؟

همه ما در مسیر زندگی با این حس مواجه می‎‌شویم که زندگی دیگر ارزش ادامه دادن ندارد و یک جورایی طاقت فرسا است. اما در همین نقطه ناامیدی و خستگی مفرط، مجموعه نیرا کلاب برای رهایی از این حس منفی و باز گرداندن حس نشاط به زندگی، ماساژ ریلکسی را پیشنهاد می‌کند.

بطور کلی ماساژ بدن یک نوع عالی از ورزش غیرمتحرک است. ریشه کلمه ماساژ از واژه یونانی “Massein” به معنی مشت و مال دادن است و شامل ماساژ علمی بافت‌های نرم بدن می‌باشد. ماساژور از این نوع روش برای برای تمام نقاط بدن استفاده می‌کند. او از فشار، نوازش و مالش پوست جهت آرامش و ریلکس شدن برای کل بدن استفاده می‌کند.

ماساژ ریلکسی یکی از انواع ماساژ است که روز به روز در حال گسترش و تقاضا برای آن بیشتر می‌شود.

ماساژ ریلکسی برای چه چیزی خوب است؟

وقتی مطالب مرتبط با انواع ماساژها را مطالعه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که آرامش و رهایی از استرس و اضطراب وجه مشترک همه آنهاست اما ماساژ ریلکسی در تمام کشورها فقط و فقط برای همین کار است. ایجاد حس رهایی از تنش‌های فکری و آرامش عمیق هدف نهایی آن است. ماساژ ریلکسی اگر به شکل صحیحی بر روی بدن برهنه انسان انجام شود می‌تواند بسیار تحریک کننده و نیرو بخش باشد.

اگر مشکل خواب دارید جالب است بدانید که بدن در اثر ماساژ دادن به طور طبیعی سروتونین یعنی ماده‌ای شمیایی با خاصیت ضد درد تولید می‌کند. با توجه به اهمیت کیفیت خواب در روز برای همه افراد، این امر باعث می‌شود شما بهتر از قبل بخوابید.

قیمت ماساژ ریلکسی در نیرا کلاب

نام خدمات مدت زمان هزینه (تومان)
ماساژ ریلکسی 60 دقیقه 650,000

فواید ماساژ ریلکسی

افرادی که در طول روز یا هفته، استرس بالایی دارند و یا به خاطر نوع شغلشان با تنش و فعالیت بسیار زیاد مواجه هستند، مزایای ماساژ ریلکسی را بیشتر از دیگران احساس خواهند کرد.

اگر به نام آن نیک بنگریم، پر واضح است که این ماساژ برای آرامش جسمی و روحی عالی است. کاهش دادن تنش در دردهای عضلانی، افزایش سطح اکسیژن برای بافت‌ها و اندام‌ها با بهبود گردش خون در بدن، حس آرامش را به بدنتان بر می‌گرداند.

پس از بهبود عملکرد سیستم لنفاوی، به هضم غذا و دفع سموم بدن کمک می‌کند. همچنین این ماساژ به بهبود رگ ‌به ‌رگ شدگی و تشویق پوست به التیام زخم‌های خفیف کمک می‌کند.

  • بهبود گردش جریان خون،
  • دفع سموم بدن،
  • بهبود کیفیت خواب،
  • ایجاد آرامش،
  • رهایی از استرس و اضطراب،
  • ایجاد حس جوانی و سرزندگی،
  • تقویت سیستم ایمنی بدن.

 

به همین دلایل است که ما می‌گوییم این ماساژ یکی از جامع‌ترین و دلپذیرترین ماساژهایی است که می‌توانید تجربه کنید. پرداخت قیمت ماساژ ریلکسی در مقابل این همه خاصیت واقعا ناچیز است. ماساژ ریکلسی اغلب بر روی پوست اجرا می‌شوند و با مفاصل و عضلات درگیر نیستند برای همین فشار زیادی را رو بدن خود حس نمی‌کنید.ما

سخن پایانی

مجموعه نیرا کلاب بر اساس تجربه خود و ماساژورهایش با اطمینان می‌گوید که این ماساژ یک پیشنهاد فوق‌العاده برای رهایی از استرس و استراحت بدن می‌باشد. این ماساژ همچون یک نوازش است و تاثیرات معجزه آسا نوازش بر هیچ کس مستور نیست. در زندگی، نوازش قدرت و تاثیر بیشتری نسبت به زبان دارد. پس با پرداخت قیمت ماساژ ریلکسی برای یک ساعت، تجربه بی‌نظیری خواهید داشت. با بهرمندی از بدنی سالم‌تر و روانی آرام‌تر، مسیر رسیدن به هدف‌ها و آرزوها در زندگی، هموارتر خواهد بود.

برای درک بهتر این تجربه، توصیه می‌کنیم تا یک مدتی به صورت روتین این کار را انجام دهید و نتایج آن را بر روی جسم و روحتان را یادداشت بردارید. پس از چند ماه به دفترچه خود رجوع کنید و حال لحظه خود با چند ماه پیش خود را مقایسه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
باشگاه مشتریان

اگه پایه ثابت خدمات مجموعه نیراکلاب هستید به جمع مشتریان وفادار ما بپیوندید. 

قیمت ماساژ

قیمت ماساژ در مجموعه نیراکلاب با توجه به نیازها و ترجیحات مختلف مشتریان ارائه می‌شود. قیمت‌گذاری ما انعطاف‌پذیری را در نظر گرفته و به میزان زمان و نوع ماساژ...

یوگا

یوگا یک تمرین ذهن و بدن است. سبک‌های مختلف یوگا حالت‌های فیزیکی، تکنیک‌های تنفسی و مدیتیشن یا آرامش را ترکیب می‌کنند. یوگا از کلمه سانسکریت "yuj" گرفته شده است...

قیمت ماساژ ریلکسی

ماساژ ریلکسی یک تجربه آرامش‌بخش است که به وسیله حرکات لطیف و فشارهای ملاطفت‌آمیز انجام می‌شود. این نوع ماساژ برای کاهش استرس، تسکین اضطراب، و ارتقای حالت ذهنی و...